Κυριακή 15 Ιουλίου 2007

Είμαι η Juliet.
Είμαι 29 χρονών, παντρεμένη με το Romeo.
Ο άντρας μου κι εγω δεν είμαστε αυτο που θα έλεγε κανείς typical couple.
Βλέπετε ο Romeo είναι ομοφυλόφιλος.
Ο γάμος μας ήταν αποτέλεσμα ώριμης σκέψης και όχι μια κίνηση σπασμωδική.
Εκείνος είναι μοναχοπαίδι. Με έναν πατέρα αυστηρό και αμείλικτο πολλές φορές και με μια μάνα που υπεραγάπα. Οι γονείς του τον πίεζαν να παντρευτεί.
Είμασταν συμφοιτητές στην Αγγλία. Ζήσαμε πολλά μαζί. Μοιραστήκαμε λύπες και πόνους που μας έδεσαν τόσο μα τόσο πολύ.
Εγώ έχοντας ήδη έναν αποτυχημένο αρραβώνα στο ενεργητικό μου, δεν ήθελα να ρισκάρω ξανά. Πληγώνομαι εύκολα.
Η λύση ήρθε σαν δώρο και για τους δυο μας.
Είμαστε κολλητάρια και ζούμε όμορφα τηρώντας και τα προσχήματα..
Παράλληλα ο καθένας διατηρεί την προσωπική (κυρίως ερώτικη του ζωή).
Έχω έναν σύντροφο παντοτινό..κι εκείνος έχει εμένα.
Τον αγαπάω και με αγαπάει.
Νιώθω ασφάλεια μαζί του, κάτι που κανένας άντρας δεν μου είχε προσφέρει στο παρελθόν.
Ζω. Επιτέλους ζω.
Τα υπόλοιπα εν καιρώ mes ami!

7 σχόλια:

orestis είπε...

Γλυκό και ενδιαφέρον.

Το έχω φανταστεί, το έχω διαβάσει, το εχώ γράψει σε ποστ, αλλά πρώτη φορά διαβάζω και θα διαβάσω για άτομα που όντως το ζούνε.

Να είστε ευτυχισμένοι.

Juliet είπε...

Ευχαριστουμε Ορεστη :)
καλως μας ηρθες..

κι εσυ να εισαι καλα και να την κυνηγας την ευτυχια παντα.

veloz είπε...

Kali arxi kai apo emena!
Epitelous mporw na mpw nasas diabasw! kai i alitheia einai sas brika ligo pio "diaforetikous" apo oti perimena.. to diaforetiko omws mou aresei! sigoura krybete mia apithani istoria..eidame tin arxi, perimenoume me endiaferon ti synexeia kai tis leptomereies!
Tha ta poume, syntoma!

..αγγελόσκονη.. είπε...

και πολύ καλά κάνατε :) να είστε πάντα χαρούμενη :) αλλά να προσέχετε κιόλας :) να προσέχετε πολύ... :)

Πλεκτά Χειροποιήματα είπε...

Αυτό είναι υπέροχο...

Μ'αρέσουν οι άνθρωποι που κάνουν κάτι το "διαφορετικό"!!! Λίγοι τολμάνε...

Περιμένουμε νέα...
*Φιλάκια*

Queerdom είπε...

Γεια σου κι εσένα Juliet :)
Να είστε καλά οι δυο σας και να συνεχίσετε να απολαμβάνετε την σχέση σας μακριά από συμβάσεις που μπορεί να σκοτώσουν την όποια μορφή έρωτα.

trying escape the truth είπε...

Μου αρέσει η ιστορία σας (γιατί αν μπορείς να βρεις κάτι πραγματικά αληθινό και να το κρατήσεις αυτό σημαίνει και ευτυχία και σας βλέπω ευτυχισμένους - και αυτό μου αρεσει
Περιμένω και εγώ τη συνέχεια σας